******************************************************
******************************************************
***************************************************************
9 січня 2024
Клуб "КОЛО СИЛИ" Майстер клас - виготовлення традиційної української прикраси оселі - Різдвяного "павука" із соломи (технологію виготовлення можна подивитися тут -http://vladychkoteach.blogspot.com/p/blog-page_15.html
***************************************************************
квітень 2023
Клуб "КОЛО СИЛИ"
Майстер клас від Наталі Куцяби та Ольги Владичко - пишемо писанку
***************************************************************
квітень 2022
Майстер клас - виготовлення традиційної української писанки від Ольги Ровецької
***************************************************************
10 жовтня 2019 р.
Цікаву, пізнавальну екскурсію до Львова для вчителів мистецтва (образотворчого та музичного) організувала методист РМО Тимошик Марія Петрівна і керівик Владичко Ольга Петрівна. Будівля Національного музею імені Андрея Шептицького та твори української народної художниці Марії Примаченко вразили нас своєю мистецькою самобутністю та національним колоритом та надихнули мене на створення мистецького проєкту "Марія Приймаченко - 110"
*****************************************************
ПМО вчителів образотворчого мистецтва:
29 листопада 2018 року відбувся семінар-практикум
у Володимир-Волинському педагогічному коледжі
імені А. Ю. Кримського
на тему "Формування творчого потенціалу як засобу пізнання мистецтва"
з метою профорієнтації учнів.
***********************************************************
ПМО вчителів (екскурсія до Львова) відбудеться 10 травня
***********************************************
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ УСІХ ПРЕДМЕТІВ
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ
Шановні колеги, в нас заплановане засідання ПМО учителів предметів художньо-естетичного напрямку «Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність» засобами екскурсійної діяльності».
Прошу перейти в групу "Мистецька освіта Сокальщини" на
facebook за посиланням і вибрати екскурсію
10 жовтня 2019 р.
Цікаву, пізнавальну екскурсію до Львова для вчителів мистецтва (образотворчого та музичного) організувала методист РМО Тимошик Марія Петрівна і керівик Владичко Ольга Петрівна. Будівля Національного музею імені Андрея Шептицького та твори української народної художниці Марії Примаченко вразили нас своєю мистецькою самобутністю та національним колоритом та надихнули мене на створення мистецького проєкту "Марія Приймаченко - 110"
*****************************************************
ПМО вчителів образотворчого мистецтва:
29 листопада 2018 року відбувся семінар-практикум
у Володимир-Волинському педагогічному коледжі
імені А. Ю. Кримського
на тему "Формування творчого потенціалу як засобу пізнання мистецтва"
з метою профорієнтації учнів.
***********************************************************
ПМО вчителів (екскурсія до Львова) відбудеться 10 травня
***********************************************
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ПМО вчителів художньої культури та мистецтва
15.03.2018 р. Сокальська ЗШ І-ІІІ ст.№2 11.00 год.
Тема: «Інтеграція мистецьких навчальних предметів на уроках мистецтва та художньої культури. Забезпечення якісного викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 9 класі».
Майстер-клас на тему: Арт-терапія. Декоративна композиція технікою дудлінг. (Владичко О.П.)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ПМО вчителів образотворчого мистецтва
22.02.2018р. о 11 год. Сокальський НВК "ЗШ І ступеня-гімназія" імені Олега Романіва
ІІ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на тему: Декоративна композиція за мотивами петриківського розпису (робота з пластиліну на площині)
З собою бажано мати пластилін, кольоровий картон, стеки, дошки, серветки.
Дякуємо вчителю образотворчого мистецтва Ігору Васильовичу Джоголі за цікаво проведений майстер-клас. А ми, звичайно молодці, попрацювали творчо!!!!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ПМО вчителів мистецтва та художньої культури
30.11.2017р. Сокальська ЗШ №2 І-ІІІст. о 11.00 год.
І СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
ПМО вчителів образотворчого мистецтва
23.11.2017р. Забузька ЗШ І-ІІІст. о 10.00 год.
І СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на тему: Використання іноваційних художньо-педагогічних технологій на уроках образотворчого мистецтва
Методист РМК Матвіїв Галина Орестівна наголосила на важливості Мистецтва у формуванні ключових компетентностей.
Дякуємо Голінко Ірині Феодосівні вчителю образотворчого мистецтва Забузької ЗШ І-ІІІ ст. за цікаво підготовлений та проведений майстер-клас із створення декоративної композиції за мотивами "Самчиківського розпису"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ПМО вчителів образотворчого мистецтва 17.11.2016р.
Жвирківська ЗШ І -ІІІст.І СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на тему: Нетрадиційні розвивальні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва
Семінар-практикум учителів образотворчого мистецтва було проведено в Жвирківській ЗШ І-ІІІст. Ігор Васильович Джогола, учитель образотворчого мистецтва вищої категорії, ознайомив присутніх з видами та жанрами графіки та провів майстер-клас на тему "Графіка. Створення художнього образу графічними техніками (олівець, крейда, вугіль)". Вчителі мали змогу спостерігати послідовність виконання роботи мяким олівцем та вуглем та попрацювати в творчих групах створюючи власні "шедеври". Семінар проходив у кабінеті мистецтва, який так затишно і творчо оформив Ігор Васильович.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів художньої культури 03.11.2016р.
Сокальська гімназія імені Олега Романіва
Семінар - практикум вчителів проблемного об'єднання з художньої культури відбувся на базі Сокальської гімназії імені Олега Романіва. На засіданні виступила Краска Юлія Теодорівна вчитель Переспівської ЗШ І-ІІ ст. з презентацією на тему "Використання елементів української народної вишивки у сучасному одязі. Веб-моделювання сучасного одягу."
Юлія Теодорівна представила родинні обереги - вишиванки, які вишила її мама.
Юлія Теодорівна представила родинні обереги - вишиванки, які вишила її мама.
Виконання творчої роботи в групах
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва 02.09.2016р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ
планування розміщені на сторінці "ДОКУМЕНТАЦІЯ"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Веб-конференції до нового навчального року
23-30 серпня 2016 року Національна академія педагогічних наук України проводить для вчителів веб-конференції в режимі он-лайн трансляції. Під час цих заходів на підставі методичних рекомендацій, підготовлених МОН спільно з НАПН України, будуть висловлені поради учених академії щодо змісту загальної середньої освіти, розвантаження навчальних програм, які рекомендовані міністерством, коментарі до змісту нових підручників, що запроваджуються цього навчального року, а також ознайомлення освітян із новітніми досягненнями педагогіки.
30 серпня 2016р. - Веб-конференція з мистецтва
за адресою http://www.eventundip.org/aug2016/?ch=pedacad
11.30 - 12.45
Реалізація виховного потенціалу мистецтва
на уроках художньо-естетичного циклу
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах
у 2016-2017 н.р.
Предмети художньо-естетичного циклу
Предмети
художньо-естетичного циклу в школі спрямовані не тільки на естетичне виховання
учнів, а завдяки впливу на емоційно-чуттєву сферу через образний зміст творів
мистецтва вони здатні ефективно впливати на
формування патріотизму, моралі та інших загальнолюдських цінностей.
У
2016/2017 навчальному році вивчення предметів художньо-естетичного циклу
здійснюватиметься за такими програмами:
у
5 – 8 класах за навчальною програмою
«Мистецтво. 5 – 9 класи». Програма для
загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013;
у
9 класі – за програмою «Художня
культура. 9 клас». – К.: Ірпінь: Перун,
2005;
у
10 – 11-х класах – за програмами «Художня культура» рівню
стандарту, академічного та профільного рівнів.
Програми
розміщені на офіційному сайті МОН:
(http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html);
Навчальна
програма «Мистецтво. 5-9 класи» (авт. Л. Масол, О. Коваленко, Г. Сотська, Г. Кузьменко,
Ж. Марчук, О. Константинова, Л. Паньків, І. Гринчук, Н. Новикова, Н.
Овіннікова) включає три блоки: «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво» та
інтегрований курс «Мистецтво». Цілісна структура програми передбачає наскрізний
тематизм та логіку побудови змісту за роками навчання від 5 до 9 класу. У 5–му класі учні засвоюють особливості мови
різних видів мистецтва, у 6–му класі – палітру жанрів музичного та
образотворчого мистецтв, у 7–му класі – новітні явища в мистецтві в єдності
традицій і новаторства. У 8 – 9 класах учні опановуватимуть стилі
та напрями мистецтва.
Наголошуємо,
що для формування в учнів мистецьких компетентностей та реалізації
практико-орієнтованого компоненту змісту програми предмети художньо-естетичного
циклу: музичне мистецтво, образотворче
мистецтво, інтегровані курси «Мистецтво» та «Художня культура» мають
викладати вчителі зі спеціальною мистецько-педагогічною освітою (вчитель
музичного та образотворчого мистецтва, художньої культури).
Упродовж навчання у 8 класі, відповідно до навчальної програми
учні загальноосвітніх навчальних закладів опановуватимуть особливості стилів і
напрямів мистецтва минулого (античний, візантійський, романський, готика,
Ренесанс (І семестр); бароко, рококо, класицизм,
романтизм, реалізм (ІІ семестр), у процесі
чого засобами різних видів мистецтва розкриватиметься тема року.
Особливістю навчальної програми є варіативність художнього змісту: кожен учитель може творчо ставитися
до змісту, поурочного розподілу навчального художнього матеріалу. Він має
можливість обирати мистецькі твори для сприймання та виконання, орієнтуючись на навчальну тематику та
критерій їх високої художньої якості, а також розробляти художньо-практичні та
інші види завдань для учнів, враховуючи програмні вимоги, мету уроку, дбаючи
про цілісну драматургію уроку.
У 5 – 7 класах пріоритетними є різноманітні форми практичної
діяльності учнів, у процесі чого відбувається їхнє самовираження у співі,
інструментальному музикуванні, малюванні, ліпленні, конструюванні,
театралізації тощо.
У 8 класі, як і у попередні навчальні роки, пізнання мистецтва
відбувається через сприймання,
інтерпретацію і оцінювання художніх творів з акцентом на культурологічний
контекст та творче самовираження учня, насамперед, у музичній та художній
діяльності, що реалізується, зокрема, у виконанні різноманітних завдань та мистецьких проектів (індивідуальних,
колективних) відповідно до потреб учнів у співі чи малюванні, конструюванні
тощо, що сприятиме активному формуванню компетентностей, визначених навчальною
програмою, а саме:
наприкінці
8 класу учень виявляє здатність:
• інтерпретувати зміст творів мистецтва різних видів і стилів відповідно до
соціокультурного контексту;
• розробляти індивідуальні та колективні
проекти з мистецтва різних епох;
• застосовувати зв’язки між різними видами
мистецтва у художньо-творчій діяльності;
• висловлювати особистісно-ціннісне
ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в процесі
обговорення різних явищ мистецтва в групах,
виконувати проекти з мистецтва;
• здійснювати самостійну пошукову
діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні матеріали».
Саме тому важливо не перетворити
курс «Мистецтво» у 8 класі в суто інформативний, не перевантажувати
учнів зайвою інформацію, а наповнити його завданнями
художньо-практичного спрямування. Для цього навчальною програмою передбачено виконання учнями практичних завдань, зокрема
пошукового (мистецькі проекти) та творчого (виконання живописних та
графічних композицій, театралізацій тощо) характеру.
Важливого
значення слід приділяти застосуванню на уроках інтегративних художньо-педагогічних
технологій, методів і прийомів стимулювання асоціативно-образного мислення
(міжвидових мистецьких паралелей, аналогій, порівнянь тощо), що зумовлено
спільним тематизмом, який об’єднує навчальний матеріал різних видів мистецтва,
насамперед музичного і образотворчого. Також на уроках доцільно застосовувати
інтерактивні, проблемно-евристичні, комп’ютерні технології; стимулювати пошук
учнями в мистецтві особистісно значущих смислів, співзвучних власному досвіду.
Навчальна та методична література з
предметів художньо-естетичного циклу, рекомендована МОН, зазначена у Переліках
навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників,
рекомендованих Міністерством освіти і науки України, що розміщені на офіційному
сайті МОН.
Під час підготовки вчителів до
уроків радимо використовувати періодичні фахові видання, зокрема
науково-методичний журнал «Мистецтво та освіта», газету «Шкільний світ» та ін.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО - актив вчителів художньої культури
04.05.2016р. м. Сокаль - 14.00год.
Проаналізували запропоновані Міністерством освіти підручники з мистецтва для 8-класу. Пропонуємо для замовлення підручник
Назаренко Н.В., Чєн Н.В., Галєчова Д.О.
Мистецтво 8 клас
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
24.03.2016р. Сокальська гімназія імені Олега Романіва
ІІ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на тему: Нетрадиційні розвивальні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва
Майстер-клас
Нетрадиційну техніку восковими олівцями, які наносяться на папір за допомогою праски, демонструє Ігор Васильович Джогола - вчитель образотворчого мистецтва Жвирківської ЗШ І-ІІІст.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
17.03.2016р. Перетіцька ЗШ І-ІІІст.
ІІ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Шановні вчителі образотворчого мистецтва та художньої культури
прошу передплатити та поширити інформацію серед зацікавлених осіб про те, що на базі
часопису "Артклас"
у 2016 році виходять унікальні видання,
а їх передплата на пошті (передплатний індекс 09636) значно менша собівартості.
З повагою Ольга Михайлюк
Детальніша інформація на сторінці "Співпрацюємо з АРТкласом"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва та художньої культури
ПЕРЕНЕСЕНО НА 11 ЛИСТОПАДА
РМО вчителів образотворчого мистецтва та художньої культури
23.10.2015р. Сокальський НВК «ЗШ І-ІІІст.№2 – ліцей»
І - СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на тему: Розвиток творчих здібностей учнів на основі традицій Сокальщини
(народний костюм та вишивка).
Ліліана Чернюх підготувала презентацію про особливості Сокальської вишивки
Вчителі образотворчого мистецтва та художньої культури відвідали "Історико-краєзнавчий музей" в м.Сокалі . Ми в прямому значенні доторкнулись до творів народного мистецтва, які створювали народні мисткині Сокальщини. Автентичні вишивки чорними і кольоровими нитками, дрібний хрестик, квітчасті взори залишили приємні враження.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва та художньої культури
25.08.2015 м.Сокаль ЗШІ-ІІІст.№3 12год.
У 2015-2016 навчальному році методичне об'єднання вчителів образотворчого мистецтва буде працювати над проблемою «Впровадження нових державних стандартів та викладання образотворчого мистецтва в 7 класі.»
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва та художньої культури
13.05.2015 м.Сокаль МАН - 10.00год.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва
01.04.2015р. м.Сокаль ЗШ №3 - 10.00год.
Дякуємо Богдану Степановичу Музичуку вчителю Сокальської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №3 за цікавий, змістовний та творчий проведений урок в 5 класі на тему:
"Писанка вид мініатюрного живопису України"
Майстер-клас
Дуже вдячні Ігору Васильовичу Джоголі вчителю Жвирківської ЗШ І-ІІІст. за майстер-клас технікою квілінг (об'ємний портрет, листівки...)
Творча робота вчителів образотворчого мистецтва технікою квілінг.
МОЛОДЦІ!!!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів художньої культури
19.03.2015р. Сілецька ЗШ - 10.00год.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва
12.03.2015р. м. Сокаль МАН - 14.00год.
Проаналізували запропоновані Міністерством освіти підручники з образотворчого мистецтва для 7-класу. Пропонуємо для замовлення підручник
Л.В. Папіш, М.М.Шутка
Образотворче мистецтво 7 клас
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
І тур Всеукраїнського конкурсу "УЧИТЕЛЬ РОКУ 2015"
у номінації "Образотворче мистецтво"
1. Самопрезентація (до 3 хв);
2. Захист учасниками власного досвіду, блогу (до 5 хв);
3. Виконання письмової роботи (до 30 хв);
4. Майстер-клас (до 30 хв)
ВІТАЄМО ПРИЗЕРІВ І туру (районного)
І - Владичко Ольга Петрівна - вчитель образотворчого мистецтва Сокальської гімназії імені Олега Романіва
ІІ - Медвідь Людмила Олексіївна - вчитель образотворчого мистецтва Поторицької ЗШ І-ІІІст.
ІІІ - Кушнір Ольга Петрівна - вчитель образотворчого мистецтва Матівської ЗШ І-ІІст.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів образотворчого мистецтва
08.10.2014р. ЗШ с. Куличків 10.00 год
Дуже вдячні Копровські Оксані Миколаївні за урок-пленер, який дав нам можливість безпосередньо поспілкуватись з природою....
"Графіка. Різні породи дерев у техніці силуетної графіки"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
РМО вчителів художньої культури
2014р. 10.00год.
Дуже гарні фотографії з РМО.Рекомендую вам зробити окрему сторінку про участь у конкурсі "Вчитель року-2015".Буде цікаво.
ВідповістиВидалити